Gebruikersvriendelijke website en doorlopend marketingadvies
Voor TechniQ Energy ontwikkelden we een moderne en gebruikersvriendelijke website. Ook ondersteunen we doorlopend in marketing, klantgerichtheid, SEO en copywriting.

Klant
TechniQ Energy ontwikkelt duurzame producten op het gebied van warmte. Denk aan warmtepompen, zonneboilers en elektrische boilers.
Uitdaging
- Het CMS van de website van TechniQ Energy was verouderd
- Aanpassingen doorvoeren, kostte veel tijd
- De website werd niet gevonden op relevante zoektermen.
- Marketingcommunicatiemiddelen werden bovendien niet gericht ingezet.
Door fluctuerende gasprijzen, lag er een grote tijdsdruk op het traject. Een uitdaging die met succes is opgepakt.
Oplossing
- Op basis van een uitgebreid SEO-onderzoek, ontwikkelden we een nieuwe website.
- Beheerders kunnen in de back-end eenvoudig en snel elementen toevoegen en verwijderen.
- Daarnaast zijn de marketing- en communicatiemiddelen in kaart gebracht waarmee TechniQ Energy de doelgroep goed kan bereiken.
- We adviseren TechniQ Energy verder in het adequaat oppakken van leads.

“We zochten de beste voor onze marketing. We hebben nu o.a. een duidelijke nieuwe site en geoptimaliseerde offerte teksten. We bevelen Proven Context van harte aan!”
Bram Wijne, TechniQ Energy

Voor Prominent schrijven we web- en brochureteksten. Gericht op imago, verkoop én vindbaarheid in Google.

We ontwikkelden een gebruiksvriendelijke, meertalige website voor stichting Mammarosa.

Voor ZorgkaartNederland schrijven we inspirerende blogs aan de hand van interviews met aangesloten zorgverleners.

Proven Context zorgt via promotie bij Vleeshal Middelburg voor doorlopend meer bekendheid en bezoekers.

Als vaste marketingpartner voor COMCAM Energy bouwen we aan campagnes, schrijven we teksten en optimaliseren we de website.