Marktintroductie via multimediacampagne

Proven Context realiseerde de succesvolle marktintroductie van het merk Promovendum via een uitgebreide multimediacampagne.

Promovendum is een aanbieder van verzekeringen, met de autoverzekering en zorgverzekering als belangrijkste producten. Promovendum zet zich via hun sterke service en scherpe premies in de markt.

Uitdaging

De naam Promovendum was aanvankelijk nieuw en onbekend. Via een grootschalige campagne moest het nieuwe merk in de markt worden gezet.

Oplossing

Proven Context zette een multimediale campagne op om de marktintroductie succesvol te laten verlopen. Onderdelen hierbij waren radioreclame, outdoor-advertenties, e-mailings en een grootschalige postmailingcampagne. In het eerste jaar konden direct al tienduizenden nieuwe klanten welkom worden geheten.

Doelgroepgericht

We denken altijd vanuit de klant. Welke voordelen biedt jouw organisatie of bedrijf? Zo overtuigen we.

Conversiegericht

Voor commerciële partijen denken we vanuit conversie. Onze acties en campagnes leveren kliks, verkoop en klanten op.

Creatief

We brengen jouw boodschap op een doeltreffende, creatieve manier. Via online en offline kanalen.

Ook een succesvolle campagne?

Neem contact op. We gaan graag voor je aan de slag. Liever bellen? Dat kan via 085 - 1301818.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.