Promovendum - Project Proven Context

Marktintroductie verzekeraar Promovendum

Promovendum is inmiddels een gevestigd merk binnen de verzekeringswereld. Proven Context realiseerde de succesvolle marktintroductie van het merk Promovendum via een uitgebreide multimediacampagne.

Wie is Promovendum?

Promovendum is een aanbieder van verzekeringen, met de autoverzekering en zorgverzekering als belangrijkste producten. Promovendum zet zich via hun sterke service en scherpe premies in de markt.

Welke uitdaging lag er?

De naam Promovendum was nieuw en onbekend. Via een grootschalige campagne moest het nieuwe merk in de markt worden gezet.

Via een grootschalige campagne moest het nieuwe merk Promovendum in de markt worden gezet.

Wat deed Proven Context?

Proven Context zette een multimediale campagne op om de marktintroductie succesvol te laten verlopen. Onderdelen hierbij waren radioreclame, outdoor-advertenties, e-mailings en een grootschalige postmailingcampagne.

Wat waren de resultaten?

In het eerste jaar werden tienduizenden nieuwe klanten aangemeld. In de loop der jaren nam dat aantal toe, tot inmiddels al ruim 250.000 klanten.

Eva Dalebout - Proven Context

Eva is communicatiespecialist bij Proven Context.

“Mijn opleidingen hbo Journalistiek en master Bedrijfscommunicatie vormen een sterke basis voor mijn werk.  Naast het schrijven van teksten en uitwerken van interviews werk ik binnen Proven Context mee aan de grotere marketing- en communicatieprojecten.”

Bekijk ons volledige team >

Investeren in marketing?

Levert die grote investering in marketing echt voldoende op? Wij beantwoorden deze vraag graag voor je. Vul je gegevens in of bel ons via 085 - 1301818.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.