Content Marketing voor Nationale Nederlanden

Content werd niet op reguliere basis gemaakt. En de timing van campagnes was niet goed. Wij gingen aan de slag voor Nationale Nederlanden.

Klantcase Nationale-Nederlanden IntoCash

De klant

Nationale-Nederlanden is één van de grootste financiële instellingen van Nederland met verzekeringen, hypotheken, pensioen en sparen als producten. Dit project werd uitgevoerd voor de afdeling verzekeringen.

De uitdaging

Er zat geen reguliere flow in content en campagnes over verzekeringen werden niet op het juiste moment gevoerd. Hierdoor had de communicatie een gefragmenteerd karakter.

Onze oplossing

Wij legden de basis voor een betere campagne- en contentplanning, onder andere via de inzet van Google Trends en een content marketing strategie. De verbeterde campagneplanning zorgde voor een gestegen websitebezoek en conversie.

Contentstrategie nodig?

Wij ontwikkelen ontwikkelen een plan voor content. Inclusief SEO, e-mail, social en blogs. Bel 085 -1301818 of vul het formulier in.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.