Een meertalige website voor Stichting Mammarosa
Proven Context ontwikkelde een meertalige website voor Mammarosa. Gericht op anderstalige en laaggeletterde vrouwen met borstkanker.
Klant
Mammarosa is een organisatie die anderstalige en laaggeletterde vrouwen met borstkanker helpt. Veel vrouwen met borstkanker spreken de Nederlandse taal niet goed en/of durven niet te praten over borstkanker met vrienden en familie. Mammarosa helpt deze vrouwen verder.
Uitdaging
- Mammarosa richt zich op vrouwen uit alle culturen. De website moest daarom worden opgeleverd in 3 standaardtalen.
- Ook moet Mammarosa de mogelijkheid krijgen om in de toekomst zelf talen toe te voegen.
- Daarnaast moet het mogelijk zijn om alle webteksten in te spreken en de fragmenten te laten afspelen via een klik op een audio-button.
- Verder was het van groot belang dat alle vrouwen de teksten begrijpen. Ook de vertaalde teksten.
Oplossing
Proven Context schreef alle webteksten op B1-niveau. We doken in de doelgroep, spraken zorgverleners en oud-patiënten. Daarnaast leverden we een gebruiksvriendelijke website op, waarmee Mammarosa zelf websites in andere talen kan aanmaken.
Klantgerichte website nodig?
Wij ontwikkelen klantgerichte websites. Snel. Slim in techniek. En goed voor Google. Bel 085-1301818 of vul het formulier in.
"*" geeft vereiste velden aan

Voor platform Marketingfacts.nl ontwikkelden we de nieuwe website. Snel, klantgericht, goed voor SEO en makkelijk in beheer.

Als vaste marketingpartner voor COMCAM Energy bouwen we aan campagnes, schrijven we teksten en optimaliseren we de website.

Voor de Nederlandse Juristen Groep pakken we alle marketing op, schrijven we SEO-teksten en ontwikkelden we de website(s).

Notariële documentatie kan flink ingewikkeld zijn. Proven Context herschreef alle klantcommunicatie. In begrijpelijke taal.

Voor TechniQ Energy deden we SEO-onderzoek, gaven we strategisch advies en maakten we een moderne, snelle website.