Meer aanmeldingen via Google-Ads campagne
Scholengemeenschap Albeda is een begrip in Rotterdam. Naast de reguliere colleges geeft Albeda ook NT2-taalcursussen. Om meer mensen te interesseren voor die cursussen, zetten we een betaalbare Google Ads campagne op. Deze leidde tot 35% extra aanmeldingen.
Klant
Albeda is één van de twee grote aanbieders van mbo-onderwijs in Rotterdam en omstreken, met meer dan 20.000 studenten. Naast regulier mbo-onderwijs verzorgt Albeda ook NT2-taalcursussen voor mensen met een niet-Nederlandse achtergrond.
Uitdaging
Albeda zocht naar manieren om het aantal deelnemers aan de NT2-taalcursussen te laten groeien. De school stond open voor alle suggesties.
Oplossing
Proven Context zette verschillende opties op een rij waarmee meer deelnemers voor de NT2-opleidingen geworven konden worden. Uiteindelijk koos Albeda voor een Google Ads campagne. Door steeds te optimaliseren, slim te bieden en de intelligentie van Google goed uit te nutten, realiseerde Proven Context 35% meer aanmeldingen tegen minimale advertentiekosten.
Meer bekendheid (via Ads?)
Meer zichtbaarheid? Dat kan via Google Ads. Maar ook op andere manieren. We gaan graag in overleg. Bel 085 – 1301818 of vul het formulier in.
"*" geeft vereiste velden aan

Als vaste marketingpartner voor COMCAM Energy bouwen we aan campagnes, schrijven we teksten en optimaliseren we de website.

We ontwikkelden een corporate video om het succes van het project “Bouw je eigen baan” in beeld te brengen bij de Politie.

Voor platform Marketingfacts.nl ontwikkelden we de nieuwe website. Snel, klantgericht, goed voor SEO en makkelijk in beheer.

Proven Context zorgt via promotie bij Vleeshal Middelburg voor doorlopend meer bekendheid en bezoekers.

Voor Prominent schrijven we web- en brochureteksten. Gericht op imago, verkoop én vindbaarheid in Google.