Meer aanmeldingen via Google-Ads campagne

Scholengemeenschap Albeda is een begrip in Rotterdam. Naast de reguliere colleges geeft Albeda ook NT2-taalcursussen. Om meer mensen te interesseren voor die cursussen, zetten we een betaalbare Google Ads campagne op. Deze leidde tot 35% extra aanmeldingen.

Albeda is één van de twee grote aanbieders van mbo-onderwijs in Rotterdam en omstreken, met meer dan 20.000 studenten. Naast regulier mbo-onderwijs verzorgt Albeda ook NT2-taalcursussen voor mensen met een niet-Nederlandse achtergrond.

Albeda klantcase Proven Context.

De uitdaging

Albeda zocht naar manieren om het aantal deelnemers aan de NT2-taalcursussen te laten groeien. De school stond open voor alle suggesties.

Onze oplossing

Proven Context zette verschillende opties op een rij waarmee meer deelnemers voor de NT2-opleidingen geworven konden worden. Uiteindelijk koos Albeda voor een Google Ads campagne.

Door steeds te optimaliseren, slim te bieden en de intelligentie van Google goed uit te nutten, realiseerde Proven Context 35% meer aanmeldingen tegen minimale advertentiekosten.

Doelgroepgericht

We denken altijd vanuit de klant. Welke voordelen biedt jouw organisatie of bedrijf? Zo overtuigen we.

Conversiegericht

Voor commerciële partijen denken we vanuit conversie. Onze acties en campagnes leveren kliks, verkoop en klanten op.

Icon zoekwoordonderzoek

Datagedreven

Wij denken en werken vanuit data. Campagnes en acties meten we door. Zo verbeteren we.

Ook een product of dienst onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep?