Over Proven Context

Proven Context - Bureau voor Tekst, SEO en Marketingcommunicatie.

Proven Context

Communicatiebureau Proven Context uit Rotterdam bestaat uit een beknopt en hecht team van mensen. Met dit team helpen we organisaties met uitdagingen in SEO, Tekst en Marketingcommunicatie.

Initiatiefnemer Proven Context

Proven Context heeft een eigen visie op marketingcommunicatie. Directeur Olaf Geysendorpher zegt hierover: "Consumenten nemen slechts 5% van hun beslissingen bewust. 95% verloopt onbewust. Door dit gedachtegoed als uitgangspunt te nemen, realiseren wij vaak betere conversies en resultaten dan andere communicatiebureaus".

Klanten en Cases

Proven Context werkt voor zowel corporate organisaties als voor het mkb. Voor Nationale-Nederlanden verbeterde Proven Context de verzekeringsconversie. Het merk en de propositie van Promovendum werden in de markt gezet. Ook is de structuur, het funtioneel ontwerp en het grafisch ontwerp voor de website van het Verbond van Verzekeraars opgezet. Bekijk andere cases van Proven Context. 

Proven Context is specialist in

  • Content Marketing
  • Tekstschrijven
  • Conversie Optimalisatie
  • Marketingcommunicatie
  • E-mailmarketing
WE HELPEN JE GRAAG!

Proven Context blogt voor

Proven Context vindt het belangrijk om kennis te delen. Daarom bloggen we voor een aantal bekende platforms op het gebied van marketingcommunicatie. Ook bloggen we voor twee financiële platforms. Daarbij leggen we de link tussen communicatie en financiën.

De 5 visies van Proven Context

  1. Neem de tijd die nodig is
    SEA en Online Marketing zijn snel. SEO en Content Marketing kosten tijd. Neem deze tijd ook.

  2. Schrijf met kennis en gevoel
    Tekstschrijven doe je via gevoel en via bewezen kennis. Bijvoorbeeld via het CCC-model en STEPPS-model.

  3. Ga uit van een onbewuste consument
    Consumenten maken maar 5% van hun beslissingen bewust. Als marketeer moet je dit weten en toepassen.

  4. Integreer marketingcommunicatie
    Streef naar Omni-channel marketing. Integreer je marketingcommunicatie.

  5. Test - verbeter - test - verbeter
    Gebruik data om te A/B-testen. Build-Measure-Learn schrijft Eric Ries in zijn boek Lean Startup.

De naam "Proven Context"

Creativiteit is goed. Behalve wanneer die creativiteit zijn succes al heeft bewezen. Stop dan met creëren maar kopieer het succes naar een nieuwe context. Zo is onze naam ontstaan. Proven methoden in een nieuwe Context plaatsen.

Neem contact op

Proven Context verbetert de resultaten van jouw organisatie. Via SEO, tekst, marketing en communicatie. Bel 085 - 1301818 of vul het formulier in.