Onze cookies zorgen voor gebruiksgemak en analyseren websitegedrag. Lees meer.

Ik begrijp het

CASE - Marketingcommunicatie voor financieel adviseurs

Proven Context ontwikkelde een full-service marketingcommunicatie-oplossing voor financieel adviseurs.

De uitdaging 

Marketingcommunicatie is vaak niet verankerd in het beleid bij financiële adviseurs, hypotheekadviseurs of verzekeringsadviseurs. Marketingbudgetten zijn bovendien gering. Daarom ontwikkelde Proven Context een all-in dienst op het gebied van marketingcommunicatie.

Omdat Marketingcommunicatie geen standaard mindset is voor adviseurs op financieel terrein, had Proven Context twee grote uitdagingen. 

  1. Het belang van marketingcommunicatie duidelijk maken
  2. Een oplossing voor marketingcommunicatie bieden


De marketingcommunicatie-oplossing voor financieel adviseurs kreeg de naam informeert.nl.

De oplossing

De oplossing voor adviseurs omvatte een modulair opgebouwd systeem met nieuws gericht op de klant (consumenten) van de adviseur. Om dit nieuws heen leverde Informeert websites, nieuwsbrieven, social-media-koppelingen en een analysesysteem waarin website- en nieuwsbriefstatistieken werden gekoppeld. 

De resultaten 

Speerpunt in de dienstverlening was betaalbaarheid. Veel advieskantoren hebben een beperkte omzet. Een maandelijkse fee, gecombineerd met een modulaire opbouw, vormde het succes van Informeert.

Olaf_Directeur_Proven Context_vrijstaand
Neem contact op

Perfecte webteksten. Een campage voor meer leads. Een hogere positie in Google. Wij gaan aan de slag. Laat je gegevens achter of bel 085 1301818.