Case Marketingcommunicatie voor Financieel Adviseurs

Proven Context ontwikkelde een full-service marketingcommunicatie-oplossing voor financieel adviseurs

Marketingcommunicatie is vaak niet verankerd in het beleid bij financieel adviseurs, hypotheekadviseurs of verzekeringsadviseurs. Marketingbudgetten zijn bovendien gering. Daarom ontwikkelde Proven Context een all-in dienst op het gebied van marketingcommunicatie.

Marketingcommunicatie voor adviseurs

Omdat Marketingcommunicatie geen standaard mindset was voor adviseurs op financieel terrein, had Proven Context twee grote uitdagingen. 

  1. Het belang van marketingcommunicatie duidelijk maken
  2. Een oplossing voor marketingcommunicatie bieden


De marketingcommunicatie-oplossing voor adviseurs kreeg de naam informeert.nl

Nieuws, website en social

De oplossing voor adviseurs omvatte een modulair opgebouwd systeem met nieuws gericht op de klant (consumenten) van de adviseur. Om dit nieuws heen leverde Informeert websites, nieuwsbrieven, social-media-koppelingen en een analysesysteem waarin website- en nieuwsbriefstatistieken werden gekoppeld. 

Betaalbare marketingcommunicatie

Speerpunt in de dienstverlening was betaalbaarheid. Veel advieskantoren hebben een beperkte omzet. Een maandelijkse fee, gecombineerd met een modulaire opbouw, vormde het succes van Informeert.

Neem contact op

De juiste tekstschrijvers, een ijzersterke marketingcampage of een hogere Google-positie? Neem contact met ons op. Bel 085 - 1301818 of gebruik het formulier.