De 10 denkfouten van klanten

Klanten denken niet nuchter. Ze maken denkfouten. Biases noemen we dat. Wij zetten de 10 belangrijkste op een rij én leggen ze aan je uit.

Over dit e-book

Gehoord van Cialdini, Kahneman of Thaler? Zij ontdekten denkfouten van mensen. Fouten die jij moet kennen om klanten beter te helpen.

  • Anchoring
  • Availability bias
  • Cognitieve dissonantie
  • Endowment effect
  • Framing
  • Halo effect
  • Nudging
  • Primacy & Recency effect
  • Self-serving bias
  • Confirmation bias
ebook - 10 denkfouten en biases bij klanten-thumb

Download e-book

(1) Download ons e-book gratis (2) Ontvang ‘m in je inbox (3) Ga aan de slag en help je klant!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvangst e-book

  1. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, ontvang je van ons een e-mail + links.
  2. Hiermee kun je jouw e-book 9 Denkfouten bij klanten direct downloaden.
  3. Ook ontvang je 1 x per maand advies in marketing, klantcontact en communicatie.
  4. Vind je die adviezen niet prettig, dan meld je je eenvoudig af.