De 10 denkfouten van klanten
Klanten denken niet nuchter. Ze maken denkfouten. Biases noemen we dat. Wij zetten de 10 belangrijkste op een rij én leggen ze aan je uit.
Over dit e-book
Gehoord van Cialdini, Kahneman of Thaler? Zij ontdekten denkfouten van mensen. Fouten die jij moet kennen om klanten beter te helpen.
- Anchoring
- Availability bias
- Cognitieve dissonantie
- Endowment effect
- Framing
- Halo effect
- Nudging
- Primacy & Recency effect
- Self-serving bias
- Confirmation bias

Download e-book
(1) Download ons e-book gratis (2) Ontvang ‘m in je inbox (3) Ga aan de slag en help je klant!
"*" geeft vereiste velden aan
Ontvangst e-book
- Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, ontvang je van ons een e-mail + links.
- Hiermee kun je jouw e-book 9 Denkfouten bij klanten direct downloaden.
- Ook ontvang je 1 x per maand advies in marketing, klantcontact en communicatie.
- Vind je die adviezen niet prettig, dan meld je je eenvoudig af.