Een SEO Content Analyse toont hoe en waarom jouw website scoort in Google. De analyse of quickscan vormt een goede basis voor je SEO-Content-Strategie.
Het verbeteren van jouw Google ranking begint met een analyse van je website vanuit het perspectief van SEO en content marketing. In zo'n analyse of quickscan bepaal je het nulpunt. Vervolgens kun je vervolgens jouw SEO content marketing strategie uitzetten.
Om tijd en budget vrij te krijgen voor het voeren van een SEO content strategie, heb je draagvlak nodig. Vanuit het management of van andere stakeholders. Een quickscan en analyse helpen je draagvlak te krijgen.
De resultaten van een contentanalyse worden gebundeld in een rapport. De indeling van dit SEO-rapport hangt af van de KPI’s die een organisatie als maatstaf gebruikt. De volgende SEO-checks spelen vaak een rol.
Een SEO analyse of quickscan heeft geen vooropgezet formaat en verschil per organisatie. De onderstaande analysestappen kunnen een goede basis vormen.
Proven Context voert analyses uit op het gebied van SEO en content marketing. De volgende werkzaamheden pakken we op.
Proven Context doet onderzoek en analyses op het gebied van SEO Content Marketing. De huidige situatie wordt geanalyseerd, vaak via een quickscan. We dragen verbeterpunten aan, al dan niet in een rapport, en zetten een Content Marketing Strategie op. Desgewenst voeren deze strategie ook uit. SEO-analyses voeren we uit voor organisaties in heel Nederland.
Bekijk ook