Marketing-as-a-Service

Altijd aandacht voor jouw merk, dienst of product via Marketing-as-a-Service. Marketing uitbesteden met gevoel voor je klant.

marketing-as-a-service marketing channels

Herken jij je in het volgende …

  • Marketing is nodig. Maar tijd is schaars.
  • Adverteren is duur. Maar resultaten blijven uit.
  • Marketingprofessionals zijn lastig te vinden.
  • Teksten en campagnes zijn niet goed genoeg.

… dan is Marketing-as-a-Service een optie

  • Doorlopend aandacht voor marketing
  • Uitbesteden aan ervaren marketeers
  • Alle vaardigheden in huis
  • Campagne, tekst, design, video,  etc

Marketing uitbesteden: 7 voordelen

Teksten schrijven, campagnes opzetten, SEO en adverteren. Ons team maakt jouw bedrijf sterker. Bekijk de 7 onderdelen.

  1. Je marketing professioneel opgepakt
  2. Altijd aandacht voor jouw bedrijf
  3. Je krijgt er een heel team bij.
  4. Vakkennis is aanwezig(strategie, SEO, schrijven, design)
  5. Inzicht via onze heldere projectplanning
  6. Helder resultaten in klanten, leads of groei
  7. Maximale flexibiliteit. Planning aanpassen? Dat kan.

Tevreden klanten

Proven Context is een no-nonsens allround marketingbureau, met een slimme en snelle aanpak voor het bouwen van moderne websites. Niet bang voor extra hooi op de vork. Ook niet bang voor ambitieuze projecten. Het is een team van specialisten met alle expertises in huis die je in 2022 en in de toekomst nodig hebt.

Matthijs van den Broek, Marketingfacts.nl

De afstemming is prettig en afspraken worden nagekomen. Ook een erg belangrijke kwaliteit waarover de tekstschrijvers beschikken is: doorvragen. Wat wil je bereiken met de tekst, wat wil je vertellen? Heel belangrijk om tot een goed resultaat te komen. Wij vinden het een professioneel tekstschrijfbureau.

Anne Reijniers, HZ University of Applied Sciences

Proven Context heeft voor ons een nieuwe website ontwikkeld en is verantwoordelijk voor de marketing. We zijn heel tevreden over de behaalde resultaten. We zien een grote verbetering in het aantal en de kwaliteit van de leads. Olaf en Eva zijn deskundig, altijd bereikbaar en denken goed mee.

Jelle Jonker, Nederlandse Juristen Groep

Proven Context is een goed bureau om mee samen te werken. Prettig contact, goed advies en vakkundigheid. Ze helpen ons met blogs en andere teksten en zijn voor ons nu al onmisbaar!

Janneke Brokking, Primaplan

Wij ervaren de samenwerking met Proven Context als heel fijn! Een onmisbare partner als je op zoek bent naar uitstekende content. Kritisch waar nodig en flexibel als het op het halen van een deadline aan komt.

Nienke Kramer - Klein Langenhorst, Prominent.nu

We zochten de beste voor onze marketing en kozen voor Proven Context. Nu we een paar maanden verder zijn heeft TechniQ Energy o.a. een duidelijke nieuwe site, geoptimaliseerde offerte teksten en seo en sea worden gemonitord en geoptimaliseerd. TechniQ Energy beveelt Proven Context van harte aan!

Bram Wijne, TechniQ Energy

Slimme, meedenkende en proactieve tekst-goeroes. Hartstikke fijn samenwerken zo!

Arjan van Rooijen, ZorgkaartNederland

Proven Context heeft voor ons een nieuwe website, commerciële mailing, brochure en meerdere webteksten opgesteld. Onze goede positie in Google is bevestigd en gestegen. Erg blij mee.

Frank Haver, Beleggingspand Rotterdam

Proven Context heeft aantal teksten voor ons geschreven en we zijn daar zeer tevreden over. Een bedrijf dat meer doet dan alleen schrijven. Ook geven ze tips over hoe je je pagina het beste kan indelen, opties voor afbeeldingen en nog meer. En dat alles na een zeer korte briefing. Hebben we weer teksten nodig kloppen we zeker weer aan.

Tom Boersma, Milieu Service Nederland

Door de heldere communicatie en het meedenken is de samenwerking plezierig en goed. Proven Context ondersteunt ons op het gebied van content, websitetechniek en vertalingen. Wat begon als een eenmalige samenwerking is inmiddels een duurzame samenwerking geworden.

Teun Lijnkamp, Eclipse Group

Actief meedenken met de klant, goede communicatie en heldere afspraken.

Herbert Dettingmeijer, Wende Werkt

Sinds een aantal jaar werk ik nauw samen met Proven Context. Ik ben erg tevreden over de proactieve manier van werken. Ze komen altijd zelf met innovatieve, creatieve ideeën waar al veel mooie dingen zijn uitgekomen.

Berend Oostvogel, Docent Direct

Proven Context heeft voor haagscongresbureau.nl verbeteringen in gebruiksvriendelijkheid en vindbaarheid voor Google op een rij gezet.

Elwin Veldhuis, Haags Congresbureau

Wat valt er onder Marketing-as-a-Service?

  • Marketingstrategie
  • Teksten (SEO, website, brochure)
  • SEO en Content Marketing
  • E-mailmarketing
  • Website-ontwikkeling
  • Grafische vormgeving / UX design
  • Advertising  (Google, Meta, LinkedIn)
  • Social media (LinkedIn, Facebook, Instagram)
  • Video en Fotografie
olaf_advies_communicatiemiddelen

We laten je groeien

Ik geef je graag nog 3 extra redenen om voor Marketing-as-a-Service van Proven Context te kiezen

  1. We ontwikkelden dit marketingcommunicatiemodel
  2. We vergelijken 115 communicatiemiddelen
  3. We hebben 15 jaar ervaring in communicatie

De voordelen van Marketing-as-a-Service

Wij pakken de marketing voor jouw bedrijf op. We hebben alle disciplines in huis.

  • Marketingstrategie opzetten
  • Campagnes opzetten
  • Tekstschrijven
  • Advertentiecampagnes opzetten
  • Website-ontwikkeling en bijhouden
  • Grafische vormgeving

Besteed je marketing uit aan ons. We doen de marketing voor veel klanten. Zo weten we precies wat werkt en wat niet.

 Nederlandse Juristen Groep

Proven Context versterkt de marketing van de Nederlandse Juristen Groep. We schrijven teksten, ontwikkelen campagnes en magazines, en optimaliseren de website. Doorlopend.

Hoe werkt Marketing-as-a-Service?

Marketing-as-a-service is een doorlopend proces van strategie en uitvoering.

1. Jouw wensen en doelen

We brengen eerst marketingwensen en -doelen van jouw bedrijf in kaart.

  • Doelen van het bedrijf
  • Visie op de markt en de doelgroep
  • Wensen op het gebied van marketing
  • Eerdere initiatieven in marketing. Succesvol en niet succesvol.
  • Wat je wilt bereiken. Wanneer ben je tevreden?

2. Plan

We zetten een marketingcommunicatiestrategie op of updaten de bestaande strategie.

  • Strategie
    Welke doelen pakken we op? Op welke manier?
  • Communicatiemiddelen
    Welke mix van communicatiemiddelen zetten we in? SEO, Google Advertising, Video, LinkedIn, Instagram, e-mail, etc?
  • Timing
    In welke volgorde zetten we de kanalen in? Wanneer verwachten we welk resultaat?
  • Budget
    Is extra budget nodig? Bijvoorbeeld voor advertenties, video, fotografie of Google?.

3. Uitvoering

Je gaat je marketing uitbesteden aan ons. Wij gaan doorlopend voor je aan de slag. Daarbij zetten we onze specialisten in. We delen alle actiepunten met jouw als klant. Zo blijf je altijd op de hoogte.

4. Analyse en rapportage

We tonen je de successen. Hoe snel groei je? We bespreken resultaten en analyseren nieuwe kansen.

Marketing-as-a-Service voor jouw bedrijf?

Doorlopend aandacht voor jouw marketing? Informeer naar de mogelijkheden. Bel 085 – 1301818 of vul het formulier in.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.