Boeken over marketing, communicatie, content en SEO
Wij lezen graag boeken over consumenten, content, marketing, tekstschrijven, SEO en marketingcommunicatie. Wat we daarvan vinden, vertellen we hier.

Boek
Het Slimme Onbewuste
Ap Dijksterhuis bouwt in zijn boek Het Slimme Onbewuste slim toe naar de conclusie dat we algeheel getruukt worden door ons onbewuste.

Boek
Thinking Fast and Slow – Ons Feilbare Denken
Het boek Thinking Fast and Slow / Ons Feilbare Denken: een must-read voor iedere marketeer die meer wil weten over behavioural economics.

Boek
Made to Stick
Made to Stick is hét inspiratieboek voor Content Marketeers. Chip Heath en Dan Heath laten zien hoe jouw content werkt en blijft plakken. Een must read!

Boek
Contagious
In zijn boek Contagious laat Jonah Berger met succes zien hoe je met content een viral kunt creëren. De 6 ingrediënten van het STEPPS-model worden gepresenteerd.