Artikelen & Blogs
Pakkende titel maken? Gebruik deze 7 copywriting-tips
Zo schrijf je een pakkende Titel? Ideeën voor titels die boeien + 7 voorbeelden. Ga aan de slag met Titels.
Het recency effect: dit kan je ermee in marketing
De laatste informatie onthouden lezers beter door het recency effect. Hoe zet je dit in als marketeer? Uitleg en tips.
Het SUCCES-Model. Wat is de plakfactor van jouw tekst?
Het SUCCES Model meet of jouw content blijft plakken. Leg jouw content onder een vergrootglas. Inclusief Download.
Het Value Proposition Canvas. Uitleg, voorbeelden en tips
Hoe zit jouw klant écht in elkaar? Ontdek het via het Value Proposition Canvas. Uitleg + Voorbeelden + Praktische Tips.
Google multi-sturen. Zo werkt het + Testresultaat.
Nieuwsbrieven via Gmail. Google multi-sturen. Hoe werkt het precies? Testresultaten + Voor- en nadelen op een rij.
Taalniveau B1, B2, A1, A2, C1, C2 – Uitleg, voorbeelden, tips
Alle 6 taalniveaus op een rij. A1, A2, B1, B2, C1 en C2. Lees de uitleg en 6 voorbeelden van taalniveaus. Inclusief tips.
Website hosting versus domeinnaam beheer
Website hosting versus domeinnaam beheer. In onze blog leggen we de verschillen uit. Ook lees je alles over de URL.
Troonrede 2022: 14 zinnen die makkelijker kunnen
De Troonrede uit 2020 en 2021 waren onleesbaar. Wij herschreven ze. Hier vind je straks ook de Troonrede 2022 in begrijpelijke taal.
Availability bias: hoe mensen alles overschatten + wat jij moet weten
Wat is de availability bias? Hoe speel je er als marketeer op in? Lees hier uitleg, praktische voorbeelden en tips om er gebruik van te maken.
Primacy effect: zet je informatie op een slimme plek
De eerste informatie onthouden lezers beter door het primacy effect. Maak als marketeer slim gebruik van dit effect. Lees hoe.
Communiceer je een olielekkage concreet of abstract?
Als bedrijf wil je duidelijk communiceren. En soms niet. Bekijk ons advies. Wanneer kies je concreet? En wanneer abstract?