Artikelen & Blogs
Tips voor een betere 404-pagina. Denk slimmer.
Maak je 404-pagina beter. En slimmer. Help je bezoeker. En maak geen flauwe grappen. Bekijk onze tips.
Self-serving bias: zo gebruik je het in marketing + houd je het ethisch
Door self-serving bias schrijven we succes toe aan onszelf. Falen niet. Daar kun je als marketeer op inspelen. Uitleg + tips.
Het endowment effect: overwaarderen wat je hebt (zo werkt het!)
Het endowment effect. Het zorgt dat we bezittingen overwaarderen. Hoe werkt dat? Bekijk hier 5 concrete voorbeelden + Marketingtips.
Nudging: zo kun je consumenten (onbewust!) sturen
Nudging betekent dat je klanten op een subtiele manier stuurt in hun keuzes. Hoe wekrt het? Betekenis, voorbeelden en 6 marketing-tips.
Anchoring effect: wat is anchoring + tips voor bedrijven
Wat is Anchoring en hoe werkt het? Uitgebreide uitleg. Inclusief 5 heldere Voorbeelden + Tips voor bedrijven
Confirmation bias: zoeken naar bevestiging.
Wat is de confirmation bias? Wat kun je ermee als marketeer? Uitleg over de confirmation bias, voorbeelden en 7 marketingtips.
Het halo-effect. Uitleg, marketing-tips en risico’s
Wat is het halo-effect? Hoe maak je er in marketing gebruik van? Vind hier uitleg over het halo-effect + marketingtips + 5 voorbeelden.
Pakkende titel maken? Gebruik deze 7 copywriting-tips
Zo schrijf je een pakkende Titel? Ideeën voor titels die boeien + 7 voorbeelden. Ga aan de slag met Titels.
Het recency effect: dit kan je ermee in marketing
De laatste informatie onthouden lezers beter door het recency effect. Hoe zet je dit in als marketeer? Uitleg en tips.
Het SUCCES-Model. Wat is de plakfactor van jouw tekst?
Het SUCCES Model meet of jouw content blijft plakken. Leg jouw content onder een vergrootglas. Inclusief Download.
Het Value Proposition Canvas. Uitleg, voorbeelden en tips
Hoe zit jouw klant écht in elkaar? Ontdek het via het Value Proposition Canvas. Uitleg + Voorbeelden + Praktische Tips.