Artikelen & Blogs

Cognitieve dissonantie

Wat is Cognitieve Dissonantie? Uitleg + 6 voorbeelden + e-book download. En slim advies: Dit kun je ermee?

Bekijk

Nieuw – Slimme RowHello-websites

De nieuwe standaard in websites. Zakelijke websites van RowHello. Het resultaat van 15 jaar websites ontwikkelen

Bekijk

Troonrede 2023 – Pff. Weer was hij te moeilijk.

De Troonrede 2023 was wéér te moeilijk. Nog steeds geen B1-taalniveau. Komt het ooit nog goed? Bekijk de moeilijkste zinnen.

Bekijk

Header tags voor SEO – H1, H2, H3, H4. Stel jij ze goed in?

Header tags zijn belangrijk voor jouw lezers én Google. Hoe zet je ze juist in? Lees hier uitleg over de H1, H2 en H3. Mét praktische tips.

Bekijk

Ons eigen BroMag is af! Nu te downloaden

We ontwikkelden een BroMag voor Proven Context. Waarom een BroMag? Dat lees je hier. En download 'm gelijk!

Bekijk

Tips voor een betere 404-pagina. Denk slimmer.

Maak je 404-pagina beter. En slimmer. Help je bezoeker. En maak geen flauwe grappen. Bekijk onze tips.

Bekijk

Self-serving bias: zo gebruik je het in marketing + houd je het ethisch

Door self-serving bias schrijven we succes toe aan onszelf. Falen niet. Daar kun je als marketeer op inspelen. Uitleg + tips.

Bekijk

Het endowment effect: overwaarderen wat je hebt (zo werkt het!)

Het endowment effect. Het zorgt dat we bezittingen overwaarderen. Hoe werkt dat? Bekijk hier 5 concrete voorbeelden + Marketingtips.

Bekijk

Nudging: zo kun je consumenten (onbewust!) sturen

Nudging betekent dat je klanten op een subtiele manier stuurt in hun keuzes. Hoe wekrt het? Betekenis, voorbeelden en 6 marketing-tips.

Bekijk

Anchoring effect: wat is anchoring + tips voor bedrijven

Wat is Anchoring en hoe werkt het? Uitgebreide uitleg. Inclusief 5 heldere Voorbeelden + Tips voor bedrijven

Bekijk

Confirmation bias: zoeken naar bevestiging.

Wat is de confirmation bias? Wat kun je ermee als marketeer? Uitleg over de confirmation bias, voorbeelden en 7 marketingtips.

Bekijk